zondag 13 juni 2010

To do list

ff blogje schrijven, asperges schoonmaken, dochter met liefdesverdriet opvangen, strijken, met andere dochter ontbijt afspraak die totaal is uitgelopen (maar wel gezellig), zoonlief smssen om zijn fiets eens te komen repareren, fruitsalade maken, was was was (het is immers weekend :( ), die laarzen mogen ook wel eens naar de 'zomerstalling'.............druk, druk, druk, pffffff
Net wat lay out mogelijkheden van Blogger bekeken, volger geworden van de blogs van mijn collega workshop web 2.0 deelnemers (nu alleen nog uitvinden hoe ik dat ook op mijn blog krijg, zoals Judith en Nicolle dat zo netjes gedaan hebben). Maar even klooien met de mogelijkheden en je bent zo een paar uur verder. En heb ik van mijn 'to do list' dus pas numero uno gedaan: ff blogje schrijven. Dat schiet niet op, delegeren dus :) Asperges schillen kan mijn hotello dochter ook. Ga ik mij weer op de was en aanverwante richten. En die fruitsalade.....misschien helpt een Chuck Berry muziekje, het swingt in ieder geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten