donderdag 3 juni 2010

Ontmoeting met WoWter

Prachtig weer, drukke dag....ik zou liever van het zonnetje genoten hebben, maar that's life ;) "Mijn" hotello-studentjes waren vanochtend hard aan het werk in de bibliotheek en redelijk rustig, op een groepje Chinese dames na die met een of ander apparaatje een irritante piep de ruimte in stuurden en met een luchtverfrisser spoten, waardoor het naar mijn smaak niet frisser ging ruiken. Zelf probeerde ik mij voor te bereiden op een workshop Googelen, die ik dinsdag a.s. moet verzorgen voor docenten en medewerkers van de Hoge Hotelschool Maastricht. Dat lukte niet goed, omdat ik bestookt werd met mailtjes en msn-chats over het uitstapje dat we met ZuydPlein gaan maken. Maar daar hebben we dan wel weer goede afspraken over gemaakt :D

Vanmiddag naar Heerlen voor het eerste deel van een Workshop Web 2.0. Ik weet er al wel het e.e.a. van, maar ik vind dat ik er nog niet genoeg actief mee bezig ben, misschien dat deze training dat veranderd. De workshop werd gegeven door Wouter Gerritsma, also known as WoW! Wouter over het Web. Leuk om hem eens in levende lijve te ontmoeten, ik volg zijn blog al een paar jaar via mijn Google reader. Twee jaar geleden heeft hij al een blog geschreven over het belang van bloggen voor organisaties. En vandaag is het hem gelukt om mij zo ver te krijgen ook een Blogger account aan te maken. Ben benieuwd waar hij mij over twee weken toe verleidt :)

1 opmerking:

  1. leuk geschreven, maar dat ben je natuurlijk aan je stand verplicht als onze PR-vrouw :)

    BeantwoordenVerwijderen